Monday 26 November 2012

Perkenalan dengan Produk SNE



Mula Mengenali Produk SNE

Bagaimana boleh tertarik dengan produk SNE? Ya, gue mula mengenali produk SNE melalui rakan opis yang telah mengemailkan  link blog ibunya. Dia minta tolong gue emailkan kepada rakan2 gue di dalam opis, biasala orang glamour....ramai yang kenal kan...gediks tak?
 Pada mulanya gue tidak berminat pun nak amik tau, tp pada suatu pagi kawan gue datang kat tempat gue dan memberitahu ada peraduan dalam blog tu. Dia cakap try la masuk mana tau boleh jadi pemenang. Pemenangnya akan dapat produk SNE (SNE assence + Beutskin Essence + Excel Tea) sekeping. 
Macam tak sabar plak nk tau saper pemenangkan...2 hari selepas itu pemenang bertuah di umumkan...ahha..teruja gitu..bukak2 jer email  eehaaa gue diumumkan sebagai pemenang bertuah itu. Suka makcik tauJ
Keesokkannya kawan gue menyerahkan hadiah seperti yang dijanjikan. Apa la posing ler, cam tak paham2 plak kan. Katanya gambar tu nnt akan di upload dalam blog...wah glamour gue. Kawan tu cakap makan la dulu tengok hasilnya camne. Gue makan sebijik satu hari~kedekutkan dah la percuma~. 
Sebelum tu  gue lupa nak gtau, gue ni ada masalah period tak stabil...sekejap datang sekejap tak...tapi alhamdulillah selepas mengamalkan makan produk SNE kesihatan bertambah baik.
Selama 3 hari gue makan, ada perubahan yang berlaku. Kebetulan period baru habis, gue makan SNE. Hermmm....banyak plak darah ni keluar, tp kawan gue bgtau teruskan makan sampai abis. Abis jer makan SNE, darah masih keluar lg. 3 hari selepas tu alhamdullilah, dah tak de apa2. Bersih dan suci.
Hinggalah sampai sekarang gue masih mengamalkan produk SNE sebagai supplement. Hebat jugak produk SNE. Jadi, gue sarankan kepada sahabat-sahabat, rakan taulan dan seangkatan dengannya, cuba la produk SNE ini, ianya berkesan untuk kecantikan dan kesihatan semua.

Bukti gue sebagai pemenang bertuah!!!!!


No comments:

Post a Comment